Bezorgen & Retourneren

Bezorgen:

Mijn artikel is niet voorradig. Wat nu?

Indien een product niet voorradig is, staat dit in de webshop aangegeven. Je kunt het product dan gewoon bestellen, deze wordt binnen max. 2 weken geleverd.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij So Healthy NL betaal je bij een bestelling vanaf €50 geen verzendkosten! Bij bestellingen tot €50 zijn de verzendkosten €6,95.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een mailtje met jouw track & trace nummer. Je kunt je bestelling middels dit nummer volgen.

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een alternatief adres?

Het is mogelijk om je bestelling op een alternatief adres te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor de bezorging op een alternatief adres. Wanneer je deze optie aanklikt, kun je het alternatieve adres invoeren.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Ja. Stuur voor het wijzigen of annuleren van een order een mail naar sohealthy@gmail.com. Let op: wijzigen of annuleren is alleen mogelijk als de bestelling nog niet is verzonden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Na ontvangst van de betaling wordt de bestelling van je artikelen direct klaargemaakt. Bestellingen die op maandag t/m donderdag voor 12.00 uur worden gedaan, worden doorgaans dezelfde dag verstuurd (indien alle artikelen voorradig en direct leverbaar zijn). Bestellingen die op vrijdag voor 12.00 uur worden gedaan, worden dezelfde dag nog verstuurd.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

So Healthy NL verstuurt de artikelen over het algemeen binnen 1 werkdag. Het kan in enkele gevallen voorkomen dat het artikel is uitverkocht en moet worden aangevuld. Je krijgt hiervan direct een melding bij behandeling van de order. Indien je jouw bestelling op vrijdag voor 12.00 uur voltooid, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die vrijdag na 12.00 uur t/m zondag voor 21.00 uur worden voltooid, zullen maandag worden verzonden.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, maar er is wel getekend voor ontvangst. Wat nu?

Met de track & trace code kun je de informatie bekijken over de levering van je bestelling. Je bestelling is waarschijnlijk conform de voorwaarden bij je buren afgeleverd. Hiervan ontvang je een kennisgeving in je brievenbus. Op deze kennisgeving staat vermeld waar je bestelling is afgeleverd.

Je bestelling kan ook zijn afgegeven bij een afhaallocatie. Bekijk daarom altijd goed je track & trace informatie. Indien je jouw bestelling toch niet hebt kunnen lokaliseren, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Ondanks dat wij al onze pakketten met zorg inpakken, is het mogelijk dat een pakket tijdens de zending beschadigd is geraakt. Dit lossen wij graag voor je op!

Wij verzoeken je duidelijke foto’s te maken van:

  • De doos
  • De inhoud
  • De beschadiging

Je kunt de foto’s o.v.v. het ordernummer en begeleidende tekst, mailen naar sohealthynl@gmail.com. Wij zullen een passende oplossing bieden.

Levert So Healthy NL ook in het buitenland?

Het is momenteel (nog) niet mogelijk om bij So Healthy NL te bestellen vanuit het buitenland.

Retourneren:

Wanneer mag een artikel geretourneerd worden?

Je kunt een artikel alleen retourneren wanneer:

  • Het artikel compleet en, in geval van voeding (supplementen), ongeopend is.
  • Het artikel niet beschadigd of kapot is (in originele staat).
  • Het product voorzien is van de fabrieksverpakking.
  • Cadeaubonnen of andere tegoeden zijn niet inwisselbaar voor geld.
  • Producten met vermelding van een beperkte houdbaarheidsdatum kunnen niet worden geretourneerd.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien je jouw bestelling wil retourneren, stuur dan eerst een email naar sohealthy@gmail.com. Je ontvangt dan een retourformulier, welke je dient in te vullen en bij de bestelling in de doos moet voegen. Je dient je aankoop vervolgens zelf, met een track & trace code, naar ons te verzenden. Je vindt het retouradres op het retourformulier.

Let op:

  • Het retourneren van een artikel is altijd op eigen risico
  • Het is niet mogelijk om een artikel onder rembours te retourneren

Hoe lang heb ik om een artikel te retourneren?

Indien je niet tevreden bent met je aankoop kun je de bestelde artikelen binnen 14 dagen, vanaf dag één na ontvangst retourneren.

Wat zijn de kosten van retourneren?

Indien de aankoop verkeerd is geleverd, zijn de kosten van je retour voor So Healthy NL. In ieder ander geval betaal je deze zelf.

Ik heb mijn bestelling retour gezonden, hoe nu verder?

Zodra de bestelling door So Healthy NL is ontvangen wordt deze gecontroleerd (deze dient ongeopend en onbeschadigd te zijn). In de meeste gevallen ontvang je het betaalde bedrag binnen 14 dagen retour.